דף הבית  |  תלמידים  |  הורים  |  יצירת קשר  
רישום למידה בשעת חירום

*YouTube:UFwWWsz_X9s* כניסתן של טכנולוגיות התקשוב השיתופיות קידמה למידה דיגיטלית משמעותית בסביבות עתירות טכנולוגיה. מורים מלמדים בשיטות הוראה חדשניות המותאמות לרמתו ולקצב התקדמותו של כל תלמיד. לאורך שנות הלימודים מתגבשות קהילות ידע בהן תורמים וצורכים חומרים, ניתנים משובים וכן עוברים תהליכים רפלקטיביים רציפים. בשנים האחרונות ומתוך הרצון לשפר את איכות החינוך בעיר ולהגביר את הרלוונטיות של בתי הספר בעולמם של הלומדים השתמשו בתי הספר בעיר בפלטפורמות המשרתות את צרכי ההוראה והלמידה בבתי הספר בסביבה מקוונת. בתי הספר היסודיים בעיר עושים שימוש נרחב בסביבות עבודה מתוקשבות כגון l-net, גלים ואופק חטיבות הביניים עושות שימוש נרחב בסביבת העבודה של הילקוט הדיגיטלי הפדגוגיה המתוקשבת מתאפיינת במעבר גם מטכנולוגיית הדפוס לטכנולוגיית המידע והאינטרנט. בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש בספרים דיגיטליים. ספרים שהם דינמיים ורלוונטיים המאפשרים אינטראקציה וחוויה ללומד. תכנית התקשוב הלאומית התכנית החלה לפעול בעיר בשנתיים האחרונות. מטרתה להפוך את בית הספר לארגון מתוקשב המקדם תהליכי תקשוב. תהליכים המקנים ללומדים אורינות דיגיטלית ומבססים למידה משמעותית בשילוב טכנולוגיה מידע ותקשורת, תוך העצמת מורים ותלמידים בסביבת ההוראה והלמידה הדיגיטלית. תכנית התקשוב מיושמת ב11 בתי ספר בעיר: יסודיים- אופירה נבון, רמז, ירוק, סורקיס, גולדה מאיר, גורדון, יצחק שדה, אוסישקין והדמוקרטי חט"ב – בר לב, אלון ושז"ר. בעקבות ניסיון רב שנים ומוצלח בהפעלת פדגוגיה מתוקשבת במסגרת כיתות כתו"ם שפעלו בחטיבת שז"ר. הוחלט כי החטיבה תפעל במסגרת תכנית התקשוב בדגם המתקדם, במסגרתו התלמידים לומדים באמצעות מכשירי קצה.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שיעור בכימיה : לנטרל "פצצה" ולברוח מהחדר
חדרי הבריחה הגיעו גם לבתי הספר. תלמידי מגמת כימיה בתיכון הרצוג בכפר סבא הוכנסו לחדר שבו היה עליהם לנטרל פצצות, לפתוח מנעולים ולמצוא רמזים שיעזרו להם לצאת בתוך שעה. "זו דרך מעולה להתנסות בחומר, בלי מורים שנותנים לך הוראות.
תגובות: -1   צפיות: -1
 






יצירת קשר


Powered by 022.co.ilכניסה למשתמש רשום | תנאי שימוש | הקם אתר חינם | | RSS