דף הבית  |  תלמידים  |  הורים  |  צוותי חינוך והוראה  |  מרכז פסג"ה  |  יצירת קשר  
טפסים ורישום למידה בשעת חירום

למידה מקוונת היא שם כללי לכל פעילות של שילוב סביבה מקוונת בהוראה ובלמידה בשגרה כמו גם בזמן חירום. אנו מאמינים כי הוראה ולמידה בסביבה מקוונת היא הבסיס לכל פעילות בה סביבת למידה מקוונת משתלבת באורח החיים הבית ספרי ובאורח החיים של התלמיד בבית ובבית הספר. חינוך באמצעות סביבת לימודים מקוונת מהווה קרקע אידיאלית ליצירת גישה לימודית פעילה. לתקשורת מחשבים תכונות חשובות כגון: מהירות ואינטראקטיביות, נגישות מכל מקום ויצירת תקשורת עולמית בהן יחידים וקבוצות יכולים להשתתף באופן פעיל בלמידה אישית ושיתופית. אנו סבורים כי קידום ופיתוח תהליכים דיגיטאליים חשוב לכלל באי מערכת החינוך מורים ותלמידים כאחד. לתפיסתנו כלל בתי הספר בעיר צריכים להפוך לארגונים מתוקשבים המקיימים ניהול מתוקשב לצד פיתוח אוריינות דיגיטלית (קיום תהליכי הוראה למידה והערכה מתוקשבים, למידה שיתופית, שימוש בספרים דיגיטליים). יחד עם זאת לכל קבוצת גיל דגשים שונים: בגני ילדים – שימוש באמצעי עזר טכנולוגים לצורך הטמעת ידע ורכישת מיומנויות. תוך שימוש בתוכנות ובתוכניות מותאמות גיל כגון: ספרי ילדים עם פעילות אינטראקטיבית, גוגלה הסוד של מאיה ועוד. בבתי הספר היסודיים - אנו מקפידים לשמור על האיזון ולאפשר מחד רכישת מיומנויות כתיבה ומאידך פיתוח הוראה המבוססת על הטכנולוגיה; כגון: שימוש בספרים דיגיטליים, מערכי שיעור מתוקשבים; חקר בקבוצות והבניית ידע באמצעות שימוש במכשירי קצה או עזרים טכנולוגים המשמשים את המורות ככלי לעבודה מקוונת ולא כחלופה למחברת ולכלי הכתיבה. משימות אישיות מתוקשבות בשעות אחר הצהריים. בחטיבות הביניים ובתיכונים – שימוש בעזרים טכנולוגים גם כחלופה למחברת ולכלי כתיבה. השימוש באמצעי קצה יאפשר הוראה מקוונת ואישית. כל תלמיד עובד באופן עצמאי בסביבת העבודה ומתקדם על פי יכולותיו. מעבר לשימוש בספרי לימוד דיגיטליים וקידום לומד עצמאי דרך משימות ועבודת חקר מתוקשבות.

 
 






יצירת קשר


Powered by 022.co.ilכניסה למשתמש רשום | תנאי שימוש | הקם אתר חינם | | RSS