דף הבית  |  תלמידים  |  הורים  |  יצירת קשר  
רישום למידה בשעת חירום

"מטרת החינוך צריכה להיות אנשים המצטיינים בעצמאות, במחשבה, ובמעשה, ועם זאת רואים בשירות למען הכלל את משימת חייהם העיקרית" אלברט אינשטיין אנו מאמינים שיש לפתח בוגר עצמאי, סקרן, תרבותי, ערכי, מוסרי ותורם לקהילה. החינוך בעיר מושתת על שיתוף פעולה בין המערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית בהתייחס לרצף החינוכי. מערכת החינוך פועלת על בסיסי ערכים אלו ומונחית על ידי העקרונות הבאים: רווחה נפשית - בבסיס החינוך אנו מציבים את טיפוחו של הפרט והכלתו תוך שימת דגש על מוגנותו ורווחתו הנפשית. הזדמנויות למיצוי אישי – מתן מענה לשונות ולאפשרויות בחירה מגוונות של מסגרות, תכניות ותכנים. איכות ומצוינות – חינוך למצוינות ולהישגיות אקדמית. עדכנות וחדשנות – התאמת העשייה במסגרות החינוך לשינויים המתרחשים בעולם, כדי לאפשר צמיחה אישית ואנושית . אחריות חברתית – מערכת החינוך מעניקה לבוגריה כלים להכרת המציאות החברתית , למעורבות ואחריות קהילתית על ידי מתן אפשרות להתנסות, לעשייה ותרומה לסביבה. העשרה תרבותית – חינוך לסקרנות אינטלקטואלית ופיתוח רגישות תרבותית. זאת על ידי חשיפת התלמידים לאמנויות שונות: אמנות פלסטית, קולנוע, תיאטרון, מוזיקה ומחול. זהות יהודית ישראלית - חינוך לזהות יהודית וישראלית, לחנך את התלמיד להיות אדם המכיר את שורשיו, ומכבד את זהות זולתו.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שיעור בכימיה : לנטרל "פצצה" ולברוח מהחדר
חדרי הבריחה הגיעו גם לבתי הספר. תלמידי מגמת כימיה בתיכון הרצוג בכפר סבא הוכנסו לחדר שבו היה עליהם לנטרל פצצות, לפתוח מנעולים ולמצוא רמזים שיעזרו להם לצאת בתוך שעה. "זו דרך מעולה להתנסות בחומר, בלי מורים שנותנים לך הוראות.
תגובות: 0   צפיות: 65